Kittylajnen :)

Kitty Jutbring!

Jag tycker att Kitty är grym! Hon har alltid varit en inspirationskälla för mig,
både genom kläder och stil. 
Hon har framstått som en osäker liten tjej i en rad jävla skitsåpor,
säkert bidragit till ett och annat hål i ozonlagret med sitt 80-tals-sprayade hår och mixat färg med mönster
som fått den beigegråa svennebananen att käka blängsylta. 
Hon har totalskitigt i allt vad skitsnack och skvallertidningar producerar för jävla dynga och
har nu skapat sig en karriär. Hon är härlig med sin götebörska och enorma hårsvall
och jag beundrar henne för att hon går sin väg, tatuerar my little pony med granna regnbågar
på armarna - för att det är hon helt enkelt! Idag har hon ett respekterat jobb på radio och 
hon är dels en bra förebild för unga, men jag älskar henne för att hon 
är färgstark, go och lyfter fram det vackra med 80-talet.

Tummen upp för Kitty!





Kommentarer
Rebecca

haha hon är så jävla skön ^^,

2009-12-22 @ 00:59:48
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0