Juuuliiigt

Alltså det här är första julen på länge som jag verkligen känner att jag inte har nån lust med julklappar. Dels för att min plånbok är rätt ledsen i örat så jag inte kan köpa så många :P men eftersom man bor själv så tänker man mycket mer på familj och vänner och att träffas är så mkt mysigare. Så jag lägger pengarna på lite julmys hos mig istället. Känns mer värt, jag menar de jag köper julklapp till är ju typ mamma, pappa och bror. Alla dem har ju prylar upp till öronen, så vad behöver man köpa egentligen!? Och så är det ju för så många..Visst, vissa grejer jag inte har råd med bör jag väl önska mig. Men det blir så jävla laddat om man gör det! Då förväntar man sig att man ska få det och får man inte det så känns det som att man står på ruta ett igen; man får vänta 4 månader och önska sig det i födelsedagspresent haha..
Tjingeling!



Hahaha...





Kommentarer
Petter

Jag vill ha en julklapp jue :D

2009-12-04 @ 10:38:34
Mamma

Inte behöver du kosta på massa julklappar. Men Imma vill nog ha. Nåt litet. Han är ju lite barnslig. Men jag tänker köpa åt dig för du är ju så gullig!!!!! Får se vad det blir hiiihiiiiii

2009-12-04 @ 15:31:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0