Julkänsla!

Nu börjar julkänslan infinna sig! Efter en najs helg med julfest med regionen på Carlings, massa julklappsshoppande kunder, julfika med familj och pricken över i:et - snö nu i morse!! Jag har precis druckit gott te i nya temuggen från Kiickiii, ska börja vira in mig i kläder och ta ut Nikita för en promenix. Fick precis ett mess från hennes husse; "Yeeah, härligt med snö, men se till att Nikita INTE äter snön, då blir hon dålig i magen...". Undrar om hon rusar runt och busar i snön, brukade Sally alltid göra när första snön kom. Hon blev heelt galen och hoppa runt i den, smaskade i sig snö och ville att man skulle jaga henne. Söting :)
Fick världens sötaste pepparkakshus av Linda och en jättefin korg med hyacinter och tomtar å äpplen i mossa av faster. Så nu luktar d socker och hyacint i lägenheten. Härligt å vakna upp till.
Synd att den här inte får plats hos mig. Hade varit fint!


Kommentarer
Mor

Det var jättefint hemma hos dig i går. Riktig julstämning. Jag t.o.m klämde en glögg med cognac fast jag inte gillar det, där ser man. Roligt att många kusiner kom. Å Imma drog den där historien med lavinjobbet för Petter. Den som står överst på hans CV.

Kramar från mamma

2009-12-14 @ 18:50:32
Petter

Det var inte mig han drog det för. Det var kikki :)

2009-12-15 @ 16:37:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0