Jag har blivit med gran...tihi!

Nu har en gran bosatt sig hos mig och jag har sjävklart välkomnat den! ÅÅh den luktar så jävla underbart!!♥ Det har bara åkt upp ett par grejer på den so far. En rackig liten stjärna och lite glitter och smått å gott :)
Nedprutat till 65 spänn från 140:- hihi. Jag har ju ingen granfot men lite påhittighet och en fin lerkruka löste det. Kommer upp en bild på den när mobilens bluetooth vill funka (!?!!) och när jag laddat kamerans batteri ( oops, hann precis ta en bild sen dog den..) 
Jag är lite smått töntigt euforisk over here, lyssnar på Sexual revolution och dansar runt här, dock inte runt min gran :) nu ska jag kladda på lite smink å lägga alkoholen på kylning.
puss å krams!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0