God Juuulr

Godnatt och god jul på alla pluttar som läser eller skummar igenom bara :D
lite julkänsla så här på nattkvisten...
Fint pepparkakshus som Linda har gjort. Så här såg det ut innan jag nallade av de runda röda dörrarna (lr vad det ska föreställa för fint!) ledsen, men polkagrisen ligger näst på listan!
'
Min fina julgran. Fuullt med julisar under (: (tur att man inte ser att den står i en vas i en lerkruka med två kilo lakan runt så den ska stå stadigt. illa bara när vattnet i vasen tar slut. GAH!)


Nu kom Petter hem full som en struts och gav mig en fin julklapp. Kan tyvärr inte berätta vad eftersom mamma läser min blogg :)
Gonatt! ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0