Fiin lägenheet!

Åhh, lägenheten e ytterligare uppdaterad!
Kom hem till lgheten efter jobbet till mamma och bror och nyköpt sushi! Det gör en Karin glad :) Vi satte upp lite grejer i lägenheten, speciellt stereon - guuu va skönt! ÄNTLIGEN kan man lyssna på musik ordentligt å inte bara från datans bajsljud. Så jäla najs! Ett par andra grejer åkte också upp på väggarna. Tusen tack mor & bror ♥
Nu ska jag städa upp lite hära och slänga mig i duntäcket. Spinning 06:45 och öppnar butiken sen. Ska försöka få ett par julklappsinköp avklarade också. Sen 75 min forts.yoga på torsdagskvällen som jag alltid längtar till. Såg nu att Zelda vickar imorrn - ännu bättre :D
Tjingeling i rutan!


Kommentarer
Pauo

åh,najs! Vi borde ju ses snart och då kommer jag och kollar hur du fått det!! Jag måste sortera upp saker på vinden, men tänkte göra de när jag fått upp hyllor i badrummet!

Vetu, jag är hundvakt! Haha..

2009-12-10 @ 10:55:03
URL: http://paulinalovfelt.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0