Fiiifaan asso

Jahapp. Kom hem med 2 par flared jeans för sammanlagt 699:-, god och glad e man tihi :D tajt och jävligt var det. Att prova dem alltså. Tur att man smällde i sig en chokladkaka när man kom hem då. Ingen idé att prova jeansen nura.

Vad fan, det var en massa jävla grejer som skulle bli gjort idag ju! Vi skulle kirrat bolaget och mat och tvättat hade ju vart najs, ja hade velat sola dessutom, kanske köpa nåt å ha på sig imon kväll, nå smink skulle ju vart trevligt..osv osv osv i all oändlighet. 
Aja, i år skippat jag all hype över vad man ska ha på sig på nyår. Jag har ingen aning, men jag plockar väl nåt imon bara. typiskt. Lite lockar i håret eller lite extra smink så känns det lite extra ;) Jag vet inte vad jag ska göra på kvällen, bara att vi ska köra lite middag här innan. God middag och efterrätt med goda drinkar (: Det blir super. Sen blire vad det blir efter helt enkelt.
Gott nytt år alla godingar ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0