Juldagen

Då var julen över. Antar jag. Men jag håller kvar liite till, vill inte kasta iväg granen eller ljusslingorna än! Nänä..
Ja, julen var mysig med start hos mig, lite mysfrulle me Petter, lunch och Kalle med päronen. Sen åkte vi till bror i Bromma, öppnade julisar och åt lite mer. Inte för att man var hungrig, men är man nånsin det på julafton? :D
Idag har vart gryymt skön dag. Petter, jag, Paou och Yama har legat som en hög här hemma. Käkat rester och umgåtts bara. Kollat på alla långfilmer som tv har visat och tryck i oss chips+dipp, choklad å nåra liter te. Eller det kanske bara var jag.. Aja, god fortsättning! Jag ska väl börja runda av, jobb kl 7 imorn bitti. Nu ere mellandagsrea kära folk :D
Mysig julmiddag hos bror i deras fina lägenhet




Paou var fin dagen till ära




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0