Dagdrömmar

Alltså finns det nåt härligare än dagdrömmar?? Jag äälskar det! Jag gör det hela tiden, vart jag än är, på bussen, tåget, jobbet, spinningcykeln, ah överallt! 
Just nu dagdrömmer jag om att jag är av Idol-deltagarna och jag sopar mattan med dem allihopa :D jag drömmer att jag väljer skiitgrymma låtar som jag sjunger med bäst inlevelse och från ingenstans har jag feta Mariah Careyh (stavning??) - pipan och får stående applåder och hyllningar av juryn. 
Självklart väljer jag för många liknande låtar och juryn ger mig en rbnb-låt, typ Beyonces Beautiful Nightmare och helt plötsligt shakar jag som en gudinna med bakgrundsdansarna i ett tajt fodral och har självklart välsignats med Beyonces bakdel, låten till ära. Jag wailar grymmare än Rabih (inte för att han gjorde det bra...) och alla småtjejer på raden längst fram önskar de var mig och hade min röst. Jag är bundis med Idol-Erik och vi brukar samåka pendeln mot Märsta när vi vill komma bort från kändisskapet (hahahahha). Tokbölar när nån av de sämre åker ur tävlingen eftersom vi har kommit sååå nära varan och är vänner för livet, forääväär idååål liksååm! Jag blir intervjuad av Peter Jide om hur den snabba framgången har påverkat mig...
DUNK!
...jag vaknar till och har fått nåns väska slagen mot armen i gången på pendeln. Vad fan görom!?! Vet de inte vem jag är!?!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0