Monday morning (!)

Sov för länge idag. Missade SatsFlow. Naej, ingen aning vad det är, just därför jag skulle gå, lät spännande! Blev en mysfrulle med blåbärsscones och monsterkopp te. Försöker plugga lite, är såå tråkig bok så jag varvar nåt avsnitt med 6 and the city. 
Det är intressant det här med tid. Jag kan verkligen inte hålla en tid, det är nåt fel på mig! Vill såå gärna, får ont i magen och ångest när jag är sen hela jävlaskit tiden. Ändå har jag en hel del tid, speciellt nu igen, när jag inte vet när jag jobbar på Bolaget nästa gång. Var får andra tid och motivationen ifrån?? Att orka komma på dagens outfit, att orka göra om lägenheten, att orka tjaffsa med lurendrejarförsäljare när man betalat grymt överpris, att vara fit och stajlad hela tiden, att vara glad och positiv när allt är skit egentligen? Ah, det är bara intressant, det är allt jag säger. Man har nån glöd innerst inne som flammar upp när man väl behöver den kanske..
Samantha, i 6 n the c, som började en dag med bikini-ögonbryn-ben-vaxning, drar ett glas rött, en joint och onanerar en halv dag och avslutar med middag med tjejerna. Vem har sån tid!??! Jaja, det är bara en serie. Men ändå!
Nu ska jag väl fortsätta läsa lite. Ikväll blir det lite av en farvälmiddag för Malin och Malin som drar till Norge på torsdag. Shit, verkligheten hinner ikapp en nu när 2 av 3 har lämnat Stockholmen. Hm. Man kanske skulle styra upp lite vaxning och onani innan middagen med "tjejerna"? :D
Vink vink!


Kommentarer
Pauo

Bra inlägg! :D tid är överskattat!! Vad ääär tid?!

2009-08-31 @ 22:45:25
URL: http://paulinalovfelt.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0