KAKAN KAN!

Alltså! Har precis insett att; shit! Vad grymt bra jag har det! Vad fan har jag att hänga läpp för, eller gnälla för, eller vara orolig för!??! Jävla jidder! Jag har fan precis det jag önskat mig och ändå önskar jag mer och mer och mer. Man är aldrig nöjd. Hum. Från och med nu ska jag sluta vara negativ och gnällig och sprida onödiga klagomål och irritation. JAG har ansvar för mitt liv och vad jag gör/har gjort det till. JAG kan bara påverka och ändra min livssituation. JAG är bra (du med!!!) och kan faan mer än vad jag tror(du med!!!). 

Hur jag kom till denna insikt kan jag inte sätta fingret på. Antingen genom att prata med Ajja som alltid är positiv och verkligen får mig att inse hur najs jag har d och faxit lyssnar på mitt gnäll som jag fan inte borde spy ut. Eller var det pga det där glaset Pascal jag sipprar på eller dadeln jag kladdar i mig? Kan vara avsnittet av Sex and the city där Carrie är otrogen mot hunken Aiden (så man egentligen vill strypa henne - vem faan vill inte ha en karl som bygger och slipar sina egna möbler, glider runt i indianjacka och rutig skjorta och är så där fantastiskt perfekt stor så man kan halvt om halvt försvinna i hans armar när han håller om en. GAAAAH!!) , som egentligen gör mig känslig av någon anledning varenda gång jag tittar. Eller för att jag funderade över massa lifechangeing-grejer på jobbet. Eller kan det där inlägget på cr:s hemsida fortfarande sitta kvar i mig som jag blev så såld på? Kan det ha att göra med att en enooorm tyngd har lämnat mina axlar efter att ha genomfört mitt första core-pass idag!? WIIE! Gjorde iofs flera fel, körde tom en låt mindre på cykelklassen än vad den innefattar. Wops. Aja, det är ju en ny tisdag nästa vecka, då kommer det vara felfritt! Kolla! Positiv redan nu :D


Det ser ljust ut mina vänner! Livet leker och vi är vackra! 
Smack!

                                                                                 
  




Kommentarer
Pauo

Guuu va härlig du är! Underbart inlägg! livet skulle va så lätt om man var korkad och inte förstod att det va jobbigt.. men vi kan ju faktiskt påverka hur vi mår genom att tänka annorlunda.. det är coolt! Vi gjorde det på vega..en jag är inte så bra på det! Ska vi öva ihop! ;) PUSS

2009-08-25 @ 23:36:18
URL: http://paulinalovfelt.blogspot.com/
Kakan

jaa! tyckte d här inlägget behövdes! jag fick nå ryck nyss och pallar inte vara gnällis längre. no more bitterkakan!

2009-08-25 @ 23:47:21
URL: http://enbitavkakan.blogg.se/
Anonym

Du gör människor glada!! Kram kärlek och fred på jorden!!Anche

2009-08-25 @ 23:59:35
petter

2009-08-26 @ 22:46:11
Petter

Du e härligast i världen <3 Blir lycklig av dig. lycka till på jobbet idag!



Puss

2009-08-27 @ 10:49:17
URL: http://www.c-r.se/blogg


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0