Bryt tystnaden.

Har varit helt uppe i mitt egna tråkiga skit att jag missat att meddela att en vacker varelse har landat på denna jord. Zarah! Linda & John (stavning?) har fått finaste lilla pluttungen jag sett! Såg henne idag, 8 dagar gammal och hon är liten men grymt stark, massa svart hår och uttrycksfullt ansikte. Äter som en gam och håller päronen uppe :) hon kommer bli underbar och jag e stolt halvmoster. Grattis Linda & John och familjen Veggetti som fått finaste barnbarnet/systerdotter.

Kände att jag behövde skriva det. Behöver skriva miljoner fler saker men ska göra det när jag känner att jag klarat av ett par milstolpar i veckan. Sen ska jag sluta vara ego, tråkig och trampa runt som en eremit i lägenheten. Och exempelvis njuta av att Ajja e uppe i sthlm innan hon helt plötsligt försvinner för att jag har jobbat typ 3525 dar i rad å inte har någon ledig tid emellan. 

Såg Coldplay i lördags oxå. Najs. Men tyvärr samma som förra året så inte såå mkt överraskningar. Mysigt med utescen å att träffa Ghaz som man typ aldrig gör nu för tiden. Hör av dig kvinnaaaa!!



Godnatt, nu rullar jag ned min efterlängtade rullgardin som jag äntligen fått upp :D


Kommentarer
metiooooooooo

skruuutteeeen :)

Can heteer haaaaaaaaan, hur mår duuu?pooooooosss

2009-08-26 @ 06:16:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0