Random dag..


Herreminget. Trodde inte att skulle hamna här, i bloggträsket. Så jävla tragiskt. 
Äh orka bry sig, när mitt skrivsug sätter in så måste jag göra nåt åt det annars är inte gatorna säkra. Och jag tänker inte rabbla vad jag kommer skriva om i bloggen eller inte för det vetifan. Det som ploppar upp och det som borde ploppa upp.

Sitter och äter müsli ur en kopp, lyssnar på Kultirations nya skiva och peppar för Therese spinningpass på f-plan. Det är en gryymt jobbig klass och för att orka behövs typ spenat och nyoljade spinningdojjer men jag ska nog fixa det iaf :D

Kollar igenom bilderna från gårdagen och ja - jag var den där som ni tittade på och skakade suckandes på huvuvdet åt för att man drar sig hemåt vid halv elva - så vi snackar inte drägg/fyllebilder nu (jag jobbade faxit imorsee hallååå). Any who så fotade jag på en föreläsning som faktiskt har satt sig lite i mitt huvud. Det är väl tanken iofs. Men det handlade en del om relationer och självutveckling som fick mig att börja ifrågasätta mig själv fast jag håller den dörren stängd. Ja, inte dörren till självutveckling men kanske relationer. Att man skadar sig själv om man är bestämd och inställd på att man inte vill ha ett förhållande för att människan behöver närhet, fysisk beröring och bekräftelse. Men det fick mig att fundera; om man får beröring, sex och mental stimulans på sina egna villkor, genom vänskapsrelationer eller kk-relationer  - behöver man då ett förhållande? Kan man inte bygga sin egna preliminära lösning?

Den här dagen började rätt trist, gick däremot upp tidigt, åt frukost i lugn å ro med te och morgontidning → galna vuxenpoäng!
Sen drog småsaker ned mitt humör, sen snacka ja me en trevlig snubbe som testa en stråhatt. Han fick mig å tänkte på sommar å grill, fylla å snygga hattar. Han sket i hatten och köpte ett par solglajjer ist. Made my day any way :)



Nu ere spinning för hela slanten, skorna ska snöras å magen ska förmodligen trenas lite innan. Skrivsuget är något stimulerat och deon har kastat in handduken.
Pusss&krams


//Kakan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0